tirsdag 23. desember 2008

Happy Chrismukkah

Ja, da var det jul i år også da! også tenker du, men hvorfor står det chrismukkah der da? og vet du hvorfor? fordi jeg har lyst! so take that fucking capitalism! DOWN WITH THATCHER=D

Også tilbake til denne jula da! denne høytiden som ikke bare er plassert feil( i og med at ingen vet når jesus ble født! men i Desember var det ikke!) den er i Desember pga av solsnu og at det er lettere å erstatte en høytid med en ny enn å fjerne en høytid(slik man fikk vikingene til å omvende seg bla.) men nok om det!

Jeg blir kvalm av alle disse glisende fjesene! "hva gliser du av?" tenker jeg! kanskje du skal møte noen og "kose deg" HÆ? ha det fint skal du kanskje ha det? med venner å familie? for alt er så forbanna bra nå rundt juletider? men vet du hva!? og ja jeg snakker til deg! hva med å besøke skrøpelige mor og far litt oftere? ikke fjerne all denne skylden nå? ja nå fikk du sikkert noe å tenke på kan jeg tenke meg! ikke er julen spesielt rød heller! den er grønn, takket være coca-cola at den er rød!(og vi applauderer coca-cola for tidenes beste reklamekampanje)(og slutt) tilbake til meg! julen er grønn den! og vet du hvorfor? fordi disse hedningene tok med seg gran trær inn for å prøve å bevare fargen på trærene nå som den forsvant ute! så der har du juletreet for deg også!

også en liten melding på slutten til alle disse ribbespiserene! la meg spørre deg et spørsmål? er du kristen? fint! for julen er en kristen høytid! og vet du hva det står i bibelen? at svin er et skittent dyr! skal man spise skittene dyr? NEI, så ja du er en synder!

Nå tenker du sikkert, men hva med deg da hurlie? liker ikke du julen? jo jeg elsker julen! en av mine favoritthøtider! koser meg glugg ihjær faktisk! spiser svin gjør jeg også selvom jeg er kristen! TAKE THAT JESUS! you ain't the boss of me! men så tenker du! men da er jo ikke du bedre enn oss! og jo det er jeg, men ikke pga av dette jeg har skrevet om her! helt andre grunner til det! men jeg vet ihvertfall og som GI-Joe sier "..and knowing is half the battle"
This is Hurlie saying goodbye to all of you! take care!

Ingen kommentarer: